✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

If human beings had strong desire to fly, the wouldn't satisfy with crawling

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • 9 Farvardin 02، 04:42 - Hossein Ahmadi
    🤪🤪
Sunday, 26 Ordibehesht 1400، 10:12 PM

I'm very happy today

امروزم را جشن میگیرم.....

امروزم را جشن میگیرم

چون توانستم سه ماه به بهترین وجه ممکن زندگی کنم و قطعا بهتر از این هم خواهد شد....

چون توانستم بعد از سه ماه با آرامش به اهدافم فکر کنم....

چون فهمیدم برای پرواز به سوی اهدافم بعضی ها سنگینی می کردند و چقدر خوب که به موقع ابتدای جاده و در بهترین مکان از ذهنم پیاده شان کردم......

 امروزم را باید جشن بگیرم تا یادم بماند که من توانستم و در سخت اژ این شرایط هم خواهم توانست.....

و همه این خوشحالی من مسببش یک چیز بود....

حذف یک آدم بیهوده که اسمش ((my real bro)) بود.

آدمهای اضافه رو به موقع پیاده کنید.........

  • Ăířmæñ

Happy life

نظرات  (۱)

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس اشتراک گذاری ویدیو...اهنگ...فایل


https://98share.com/

پاسخ:
انگار ول کن نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">