✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

If human beings had strong desire to fly, the wouldn't satisfy with crawling

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • 9 Farvardin 02، 04:42 - Hossein Ahmadi
    🤪🤪
Friday, 20 Esfand 1400، 09:26 AM

بیایییییید

سلااااااام

الان ۳۸۷ روز شده عمر وبم یعنی ۱سال و۲۲ روزه

 

تو این مدت با خیلی رفیق شدم و خیلی چیزا یادگرفتم از بیان...

 

بیاید یکم حرف بزنیم🥲

  • Ăířmæñ

نظرات  (۳)

سلام

ببین‌ من اینستامو حذف کردم و دیگ اینجا بت پی ام میدم

پاسخ:
سلاااام
خیلی منتظرت بودم...


خوبی؟
  • Hossein Ahmadi
  • اره . اینو قبل اینکه تو گروه بپرسم گفتم . گوشیم پیشم نبود 😅

    پاسخ:
    خستههههه نباشی
  • Hossein Ahmadi
  • فردا listening هم هست یا فقط کتبیه ؟

    پاسخ:
    تو گروه گفت که


    حالا چرا اینجا میپرسی؟؟؟🤣🤣🤣
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">