✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

If human beings had strong desire to fly, the wouldn't satisfy with crawling

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • 9 Farvardin 02، 04:42 - Hossein Ahmadi
    🤪🤪
Saturday, 19 Tir 1400، 12:35 PM

بیااااایییییید

ای کسانی ک ایمان آورده اید آیا میدانید اگر مرا نشناسید از ظالمون هستید؟؟؟

این وعده ی من ب شما است پس در آن متفرق نشوید

راس گفت اینجانب

 

بیایید و بشناسید تا رستگار شوید.....

 

بیاید ی چیزی بگید تا بشناسمتون....

 

  • Ăířmæñ

نظرات  (۸۳)

  • هم میهن
  • ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    هم میهن ارجمند! درود فراوان!

     با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

    "وب بر شاخسار سخن "

    هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

     

    آدرس ها:

     

    http://payam-ghanoun.ir/

    http://payam-chanoun.blogfa.com/

     

    [گل]

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

     

    پاسخ:
    باش
  • هم میهن
  • ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    هم میهن ارجمند! درود فراوان!

     با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

    "وب بر شاخسار سخن "

    هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

     

    آدرس ها:

     

    http://payam-ghanoun.ir/

    http://payam-chanoun.blogfa.com/

     

    [گل]

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

     

     

  • Pari_Airplane :)🛩💜
  • تو همونی ک میگن میخاد بره خلبانی؟ 

    البته سلام و عرض ادب 

    پاسخ:
    سلام

    اره

    کی بهت گفت؟

    پسری؟

    *********

    آره دیگه

     

    ورود خودم را به مجع رستگاران به همه رستگارن علی الخصوص خودم و مابقی رستگاران تبریک عرض میکنم

    ان‌شاءالله  که از وجودم مفیوض شده و از من درس های زیادی یاد بگیرید :)

    پاسخ:
    صحیح

    جووووووووونم

    منم از رستگاران شدم

    پاسخ:
    یسسسس

    اسمت؟

    ********

    آرمین

    البته اسم اصلیم نی ولی احتمال زیاد بعدا با اسم خودم کامنت میدم از رو آی‌پیم بشناسیم

     

    سنت؟

    ********

    ۱۷

    پاسخ:
    عباس

    پسری؟


    ۱۸

    پشمام حاجی چ وبی

    با من دوس میشی؟

    پاسخ:
    سلام
    اسمت؟
    سنت ؟
  • 𝚒𝚖 𝚑𝚊𝚍𝚒𝚜 --
  • fبیداری تورو خدا کمکم کن

    پاسخ:
    سلام چیشده؟
  • ^^•`Hashimoto Hikaru`•^^ -
  • ناح نشدیم

    بشیم؟:>

    پاسخ:
    یس
    من عباس و تو؟
  • ^^•`Hashimoto Hikaru`•^^ -
  • دوص داری همو فالو کنیم؟:)

    پاسخ:
    آشنا شدیم؟
  • •○𝐌𝐎𝐎𝐍𝐋𝐈𝐆 𝐎•○
  • :) 

    خوشبخت

    شما همون کتی صدام کنید 

    15

    پاسخ:
    من نیز
    صحیح
  • •○𝐌𝐎𝐎𝐍𝐋𝐈𝐆 𝐎•○
  • کتی

    خوشبخت

    پاسخ:
    من نیز

    منم عباسم

    چن سالته؟
    اسم واقعیت؟
  • هم میهن
  •  

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    هم میهن ارجمند! درود فراوان!

     با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

    "وب بر شاخسار سخن "

    هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

     

    آدرس ها:

     

    http://payam-ghanoun.ir/

    http://payam-chanoun.blogfa.com/

     

    [گل]

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    پاسخ:
    اوکی
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪Li^ ^li
  • ازم بزرگتری

    اینجا به کسی که بزرگ تر باشه و دختر میگن اونی برا پسر میگن هیونگ

    کره ایه

    پاسخ:
    اها
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪Li^ ^li
  • من ۱۵ سالمه*-*

     

    ازت بزرگ تری

    پس میشی هیونگم*-*

    پاسخ:
    خط دومت رو نفهمیدم
    هیونگ چیه؟
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪Li^ ^li
  • باشه بابا ول کن دیگ😂😐

     

    چندسالته راستی

    پاسخ:
    ۱۸

    تو چندی از عمرت گذشته؟
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪Li^ ^li
  • بل صحیح😂💔

    پاسخ:
    باور نداری بیا حضوری ببین
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪Li^ ^li
  • جررررر اعتماد با سقفو😂💔

    پاسخ:
    واقعیته
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪Li^ ^li
  • اصفهان شهر قشنگیه

    پاسخ:
    منم خیلی قشنگم
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪Li^ ^li
  • البرز

    تو چی

    پاسخ:
    اصفهان
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪Li^ ^li
  • اسم واقعیم که نیست

    ولی اینجا لی لی صدام می کنن

     

    خوشبختم

    پاسخ:
    اها

    من نیز
    اهل کجایی؟
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪Li^ ^li
  • هایییی لی لی ام

    اسمت چیه

    پاسخ:
    های برتو
    لی لی اسمه؟

    من عباس میباشم
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
  • پارهههه-____-😂😂😂

    پاسخ:
    برو بدوز خودتا
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
  • ای جانمممم*----------------*

    جدییی؟کیهه؟

    پاسخ:
    دختره ۲۳ سالشه.....
    🤣🤣🤣🤣
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
  • حیححححححححح چرا ی خوزستانی ایجا وجود نداره؟؟

    پاسخ:
    ی پست ب عشق همتون گذاشتم همه خوزستانیا.....

    چرا خوزستانی هست
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
  • ایییی جانممممم بسیییی از اشناییت خوشحالمممم

    حیحححح بچه کجا هستی ای عباس دشت کربلا؟@-@

    پاسخ:
    جوووون من نیز
    اصفهان
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
  • 😂😂😂😂

    من از نوادگان اهل بیت هستم ب جان ننم

    خودت را معرفی بونما پیامبر خدا

    پاسخ:
    نه فرزندم تو چ نوه ای هستی ک نزد من ناشناخته ای؟؟؟؟

    من عباس دشت کربلا هستم 
    پیامی دارم از بهر ؛شادت....
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
  • سلاممم من مهدیسم تقریبا دیگه۱۵ سالمه

    پاسخ:
    درود بر توووووو 
    احسنت احسنت
    توام از رستگارانی....
    چقدر خوب ک بر رستگاران روز به روز افزوده میشود....

  • yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
  • نه میگم داش عباس عصن عالیه 

    باشه سریعتر میام ^_^

    پاسخ:
    اره عالیه....

    اسم واقعیت چیه؟؟؟
  • yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
  • پس ازم بزرگتری چی صدات کنم ؟جالب شد

    نه میام حتما پیام میدم لازم شد

    پاسخ:
    صدام کن داداش یا عباس یا هرچی.....

    عزیزم لازمههههههه هرچه زودتر وقت بگیر
    چند روز دیگ افزایش قیمت داریمااااااااا

    من برا خودت میگم
  • yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
  • 15 سالمه تو چی؟

    پاسخ:
    ۱۷ سال دارم
    واتساپ پیام بده برای وقت مشاوره حتما...
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
  • هلو*-*

    پاسخ:
    درود بر تو....

    ما اینجا هلو نداریم....
    هلو برو از مغازه بخر
  • sʜᴀʏʟɪɴ ✩
  • شب تو هم بخیر😸🤍

    خوابای خوب ببینی😂😇

    پاسخ:
    ممنون گربه
  • sʜᴀʏʟɪɴ ✩
  • 😂😌✨

    نه میو مرسی😂😸

    پاسخ:
    شبت خوش...
    برم بکپم
  • sʜᴀʏʟɪɴ ✩
  • نه نه تلفظ درستش مظلومه

    مظلوووووم😂😌

    پاسخ:
    اییییح


    کاری نداری گربه خوشمل من؟
  • sʜᴀʏʟɪɴ ✩
  • خو چرا؟ مشکلت با یه گربه ی سیاه مظلوم چیه؟🥺😂

    پاسخ:
    از بس پررویییی

    تو مظلومی؟؟
    برو برو خجالت بکش
  • sʜᴀʏʟɪɴ ✩
  • شخصا هیچ مشکلی با خیس شدن ندارم و پایین هم نمیام تلاش نکن😔✨

    پاسخ:
    من آخرش گازت میگیرم...

    هاپ هاپ
  • sʜᴀʏʟɪɴ ✩
  • نه نمیتونی

    قبلش من میرم بالای درخت😌✨

    پاسخ:
    آبت میپاشم بیای پایین گازت میگیرم
  • sʜᴀʏʟɪɴ ✩
  • نچ نمیشه😔😂

    دیگه شده تیکه کلامم😂✨

    منم چنگت میزنم خو😼😂

    پاسخ:
    منم گازت میگیرم
  • sʜᴀʏʟɪɴ ✩
  • هووووم افرییییین🤩✨

    موفق باشی میو😌

    پاسخ:
    میو میو نکنی شبت عصر نمیشه نه؟؟؟


    منم هاپ هاپ میکنم...
    فرار کن تا نخوردمت
  • sʜᴀʏʟɪɴ ✩
  • 😁✨

    اوووو تبریک میگم در چه زمینه ای؟

    پاسخ:
    اون پهباده ک عکسش پایین وبمه اونا خودم ساختم فرستادمش مسابقات
  • sʜᴀʏʟɪɴ ✩
  • میو🤧🤍

    خوبم تو چطوری؟

    هیچی در تاریکی به سر میبرم😔😂

    پاسخ:
    منم عاااالی

    رفتم برا مسابقات کشوری..
  • sʜᴀʏʟɪɴ ✩
  • میووووو ببخشید نمیخواستم توهین کنم شوخی بود🤧💔

    اوهوم😇

    پاسخ:
    خواهش....


    چطوری؟؟؟

    چ میکنی؟؟
  • sʜᴀʏʟɪɴ ✩
  • منکه از رستگارانم😇

    تو عباسی

    عباس بوعذار😌✨

    پاسخ:
    اری چون تو ب ما پناه آورده ای.....

    به اسمم توهین نکن خواهشا....


    خوبی؟؟
  • yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
  • تنکش نه اسم واقعی ایم نیست 

    توچی؟ خودت و معرفی کن 

    لازم شد بیام

    پاسخ:
    من عباس دشت کربلا...


    بله حتما لازمه بیای...
    حتما حتما ثبت نام کن....

    چند سالته؟
  • yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
  • نه نشدیم 

    من یورام 

    من عصن باید یه چند جلسه بیام پیش تو 😂😂

    من همیشه سخنان پر مفهوم میگم  😂😂😂

    پاسخ:
    واو...
    چ اسم قشنگی...
    اسم واقعیته؟؟؟

    بله کلاس هاس مزاجی داخل وستاپ برگزار میشه دوست دارید شمارتون رو بدید مدیر برنامم همهنگ میکنن باهاتون
  • yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
  • ://

    پاسخ:
    چقدر مفهومی...
  • yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
  • وایی جرررر یکی یه چیز بگه سریع میشناسیش والا خوب حافظه ای داری به من بده از این حافظه ها 😂😂😂😂😂

    پاسخ:
    ببین عزیزم شما باید چند جلسه بیای کلاس های مشاوره بنده شرکت کنی تا بتوانی از ظالمون جدا شوی ....
    مثل دوستانی ک الان دیگ جز ظالمون نیستند و از اهلبیت من هستن...

    آشنا شیم یا شدیم ؟؟؟
    معرفی کن خوددا
  • Soondi 👯‍♀️👯‍♀️
  • 😂

    نه خب میخواستی چی بگم

    پاسخ:
    میخواستم بگی در راه رضای خدا کار میکنم🤤🤤🤤🤣🤣🤣🤣
  • Soondi 👯‍♀️👯‍♀️
  • خب من کار خاصی نمیکنم🤗

    پاسخ:
    ن بابا من فک کردم کار خاصی میکنی 
  • Soondi 👯‍♀️👯‍♀️
  • سلام لاو🤗🤗😙

    خوبی؟

    چه خبر؟

     

    پاسخ:
    درود خدا بر تو ای اهل جنت

    اری خوبم
    سلامتی

    چ میکنی خواهری؟؟؟
  • Soondi 👯‍♀️👯‍♀️
  •  سلامم😶

    خوبی

    دیشب انگار خیلی خسته بودی تا گفتم من برم بخوابم دیگه جواب ندادی😂😂

    پاسخ:
    چند بار پیام اینو میگی؟؟؟
  • Soondi 👯‍♀️👯‍♀️
  •  سلامم😶

    خوبی

    دیشب انگار خیلی خسته بودی تا گفتم من برم بخوابم دیگه جواب ندادی😂😂

    پاسخ:
    اره چون صب زود باید بیدار میشدم
  • Soondi 👯‍♀️👯‍♀️
  • اینم عمومی🔪

    پاسخ:
    سرمونا نبری با چاقوت؟؟؟
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • پوووووووووووووف وایستا تا بیام 0-0

    پاسخ:
    خدایا منا نجات بدههههههه

    بابا میخوای خصوصی کامنت بدی ی تیک هست بزن کامنت خصوصی میشه عزیزم اوکی؟؟؟؟
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • برا چی 

    پاسخ:
    حتما میخوام یچیزی بگم ک وقتی خصوصی کامنت بدی دیگران متوجه نمیشن

    🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • 0-0

    پاسخ:
    عزیزم کامنت خصوصی بده
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • ولش داداش -________-

     

    من سیستانیم زابلی 0-0

    پاسخ:
    احسنت احسنت

    تا ابد رستگار باشی در نزد ما
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • من گیر  ندادم 0-0

     

    خواهش ممنون ^^

     

    گیج نشو 

    پاسخ:
    حالا من یچی گفتم ایراد نگیر...
    فک کردم بلوچی

    حالا آخرش کدومی؟؟
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • درسته اسسمای بلوچستان و سیستان باهمه ولی هرکدومشون یه چیز جداگونس خخخخخخخخ 

     

    اون چیزی هم که گفتی مشترکه بین اینا 

    پاسخ:
    والا یباره گیج شدم
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • نه داداش ناراحت نمیشم بیشتر هم دوست دارم ^^

     

    عوووم من بلوچ نمباشم سیستانیم 0-0 زابلی نه بلوچ 0-0 اوکی شدی یا بیشتر توضیح بدم 0-0

     

    ممنون که فالوم کردی ^^

    پاسخ:
    حالا گیر نده....



    خواهش
    مگر میشود پیروان خود را فالو ننماییم؟؟؟؟
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • ^^

     خوشحال میشم وب منو هم دنبال کنی

     

     

     

    پاسخ:
    حتما

    تو الان از رستگارانی.....
    حتما مورد فالو ما قرار میگیری....
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • ^^

    ممنون نظر لطفته ^^

     

    چه باحال حرف میزنی ^^ 

     

    بلی اصفهان جایی قشنگیه 

     

    من از دیار سیستان و بلوچستانم یه دختر سیستانی (زابلی )هستم ^^

    خوشوقتم آقا عباس ^^

    پاسخ:
    کلا لحن حرف زدنم جوریه ک بقیه رو بخندونم 
    کلا چرت میگم
    حالا ی وخ ناراحت نشی.....

    پس بلوچی مردم با مرام و مهمون نواز
    مردمی ک از همه داریشون رو میارن سر سفره برای مهمونشون...

    من بیشتر خوشوقتم....
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • سلام اینجانب فهیمه هستم . و شما 0-0 

     

    دیگه از ظالمون نیستم -_________________-

    پاسخ:
    احسنننننت احسننننت
    آفرین 
    از اسمت معلومه انسان فهمیده ای هستی

    برو کمی نزد این خواهران بهشون بفهمون
    اینان نمیفهمن


    بنده عباس هستم ۱۷ ساله از اصفهان شهر زیبای خدا و شهر ملقب به پاریس کوچولو

    تو از کدام دیاری؟؟؟
  • hadis:)♡ >"<
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    نه کرونا ندارم بیا ماله اموالم ماله تو مخصوصا کارت عابر بانکم ک ۱۰۰ تومن بیشتر نی اونم ماله تو!✨💛

    بیا *******

     ********************

    پاسخ:
    باشه ممنون....

    اومدم
  • 𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵😈
  • خیلی😹

    پاسخ:
    فقط بپا زیادی زیاد نشه ک کار دست دوتایی مون ندی....
  • 𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵😈
  • مرسی تو خوبی؟^^

    پاسخ:
    اری من هم خوبم

    اشاره کردم.....
    دیدی چقدر الان مرا دوس میداری.......
    و هر روز این علاقه شدید تر خواهد شد....

  • 𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵😈
  • ای بابا😹

    پاسخ:
    درود بر تو
    اشاره کنم یا ن؟؟؟

    خوبی؟؟؟
  • hadis:)♡ >"<
  • بـــاشـــه:(✨💛

    پاسخ:
    ممنون
    حالا شدی ی دختر خوب
  • hadis:)♡ >"<
  • اخ جون بیاید بکشید منوXD:(

    پاسخ:
    دوباره شروع کردی؟؟؟

    دیگ از این حرفا ممنوع
  • ☕. Kawaii
  • من رو خو میشناسی دادا

    پاسخ:
    اری.....

    میشناسمت🥺🥺
  • hadis:)♡ >"<
  • انا ظالم 😂و ظالم خواهم ماند من ایمان نمیاورم...

     مرسی دادا

    پاسخ:
    تصمیم بر قتل تو خواهیم گرفت....

    افراد نابودش کنید این ظالم را 

    هرکس توانست سرش را جوری ببرد ک خون نیاید صد اسب جایزه دارد

    نکشیدش ک خونش از ظالمین است
  • ☕. Kawaii
  • پس بشناس تا رستگار شوی داش

    پاسخ:
    روزی ثروتمندی نزد یکی آمد اسم یارو یادم نیست
    فرد ثروتمند لباس گران خودرا به رخ آن یارو میکشید
    یارو گفت سخن کن تا ببینمت.....

    چقدر مفهومی.....

    حال سخن کن تا بشناسمت 
  • ☕. Kawaii
  • ای تو هدفت از شناخت ادمیون چیست؟

    پاسخ:
    شناخت خدا....
    با شناختن هر نفر خدارو بهتر میشناسی
    صفات خوب خدارو 

    کلا آدم شناسی خیلی خوبه
    اونوقت زود خر نمیشی گول نمیخوری و....
  • hadis:)♡ >"<
  • بلی چــــرت!@-@

    عالیم شازده!:/

    پاسخ:
    انت ظالمون
    تو نیز اهل ظالمون هستی 
    ایمان بیار تا از رستگاران باشی.....

    همیشه عالی باش
  • hadis:)♡ >"<
  • چــــرت انـــــد پـــرت @_@

    خــــــبی؟

    پاسخ:
    مطالب مفهومی بنده رو میگی چرت اند پرت؟؟؟؟

    اری خوبم
    تو چطوری بانو؟؟؟
  • 𝙙𝙞𝙚𝙙 𝙗𝙧𝙞𝙙𝙚
  • (:
    خخخ
    پاسخ:
    🤤🤤🤤🤤😌😌🤪
  • 𝙙𝙞𝙚𝙙 𝙗𝙧𝙞𝙙𝙚
  • اها چن سالته ؟ منظورم ع خش خوشوقتم هسش
    پاسخ:
    ۱۷ سالمه خواهر کوچولو

    منم بد وقتم🤤🤤🤣🤣🤣🤣
  • 𝙙𝙞𝙚𝙙 𝙗𝙧𝙞𝙙𝙚
  • درسا هستم
    و
     13 خش (:
    پاسخ:
    احسنت
    تو نیز از ظالمون نیستی
    من نیز عباس پیام آور هستم
    البت پیام آور فامیلیم نیسا فامیلی من محمدی از نسل گل محمدی میباشد

    ۱۳ رو فهمیدم سنته
    ولی خش چیه؟
    خَش داری؟؟؟
    یا خِش خِش میکنی؟؟؟
  • M̸A̸H̸T̸A̸B̸ シ︎
  • من مهتابم 15 سالمه

    پاسخ:
    ماه شب مهتابم باش....

    خوش وقتم
    منم عباسم 

    تو الان دیگه از ظالمون نیستی خوش آمدی ب نزد ما
  • من ملوسک هلی ام *-*
  • :|

    پاسخ:
    سلام بر تو

    چقدر مفهومی و زیبا واقعا ....
    شگفت زده شدم...
    چقدر این کلام شما گوهربار بود
    احسنت
  • 𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵😈
  • باش😹

    پاسخ:
    بله پ چی؟؟؟؟
    فک کردی من کم آدمی ام؟؟؟
    همین الان اشاره کنم تا این حجم از محبوبیت من ۱۰۰ برابر در تو رشد کنه؟؟
  • 𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵😈
  • تو باید معلم دینی ای چیزی شی😹

    پاسخ:
    من خودم پیامبرم برم معلم دینی بشم؟؟؟

    چی میگه این ای الله؟؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">