✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

If human beings had strong desire to fly, the wouldn't satisfy with crawling

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • 9 Farvardin 02، 04:42 - Hossein Ahmadi
    🤪🤪
Thursday, 24 Tir 1400، 12:33 PM

آموزشی مفهومی...

سلام بر اهل رستگاران.....

 

امروز گفتم جدای از شوخی و چرت و پرت یکم وب رو بیارم سمت آموزش های مفید...

برای همین ی آموزش خیلی خیلی کاربردی آوردم براتون ک خیلی به درد میخوره...

پس خواهشا تا آخر ببینید این کلیپ رو.....

خوشحال میشم اگه مفید بود نظراتتون رو بگید...

 

 

 

لطفا کامنت یادتون نره....

نظرات  (۱۴)

  • آریانا wu
  • همین نمیدونی 

     

    باش ندون -______-

  • آریانا wu
  • براچی =(((((((((((((

    پاسخ:
    نمدونم
  • آریانا wu
  • ولی من نه -_____-

     

    یکمی شاید ولی زیاد نه 0-0

    پاسخ:
    اصن ایراد تورا دوست داره
  • flying without wings %%%%
  • 0-0 اشتباه تایپی پیش اومده 

     

    مجبور 0-0 اشتباهی تایپ شد 

     

    تو هم هی حالا از من ایراد بگیر -_______-

    پاسخ:
    ایراد میدوست
  • flying without wings %%%%
  • خاک نه لازم نکرده مجبوذم که کم کنم 

     

    چشم حتما مینویسم -______-

    پاسخ:
    مجبوذی؟؟؟؟
  • flying without wings %%%%
  • ولی ممنون  از این اموزشاتون -_____-

     

     

    من هلاک این  کلیپه شدم 0-0

    پاسخ:
    نکته برداری یادت نره ازش...
  • flying without wings %%%%
  • عوووووووم صداشو نداشتم هیچی نفهمیدم موضوعش رو -______-

    پاسخ:
    خاک عالم....
  • sʜᴀʏʟɪɴ ✩
  • بله بله

    اصن زندگی من به دو بخش قبل این ویدیو و بعدش تقسیم شد😔✨

    پاسخ:
    خوشحالم ک اینقدر مفید بوده براتون
  • sʜᴀʏʟɪɴ ✩
  • خیلی مفید بود من میرم انجام بدم🏃🏻‍♂️

    پاسخ:
    احسنت احسنت

    واقعا استفاده کن کم خرج و بسیار عالیه این کار

    آیسوعم...قدیم اشناشدیم

    پاسخ:
    عه خنگ شدم.....

    حتمابوده:|

    پاسخ:
    احسنت
    خدارا شکر

    آشنا شیم؟؟؟

    خیلی یادگرفتم:|

    پاسخ:
    آفرین احسنت 

    انشا الله ک مفید بوده باشه
    درسته؟ ؟؟
  • Soondi 👯‍♀️👯‍♀️
  • 😂

    پاسخ:
    به آموزشهای من نخند

    چی بوداین؟:|😂

    پاسخ:
    آمورش مفهومی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">