✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

If human beings had strong desire to fly, the wouldn't satisfy with crawling

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • 9 Farvardin 02، 04:42 - Hossein Ahmadi
    🤪🤪
Saturday, 19 Tir 1400، 12:53 AM

قانون ۵ ثانیه...

فقط ۵ ثانیه وقت داری تا.....

 

 

مثلا کسایی ک عاشق من میشن فقط ۵ ثانیه وقت دارید بهم بگید وگرنه نعمتی مثل من رو از دست خواهید داد......

نظرات  (۱۳)

  • yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
  • نه دیگه حرفای تو همش مفهومه همش 💔💔💔

    پاسخ:
    جوووون به من
  • آریانا wu
  • -__________-

  • yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
  • خیلی قشنگ بود حرفاش خیلی پر مفهوم بود 

    پاسخ:
    بله دیگه کلا من حرفای خودمم خیلی مفهومیه
  • hadis:)♡ >"<
  • گفتم شکر!

    پاسخ:
    🤤🤤🤤🤤🤤🤤
  • hadis:)♡ >"<
  • شک✨

    پاسخ:
    متوجه نشدم...
    زدی کانال افغانستان؟؟؟
  • hadis:)♡ >"<
  • خخن باشه..

     خوبم تو خوبی؟✨💛

    پاسخ:
    اره ممنون
  • ☕. Kawaii
  • :/

    پاسخ:
    ها بحرف؟
  • ☕. Kawaii
  • من نمیدونم چرا همیشه باید از دو جا با تو حرف بزنم😐☕

    پاسخ:
    از دوجا؟؟؟
    از پایین و بالاد با من حرف میزنی؟؟؟
    وا
    خاک عالم
    استغفرالله
  • hadis:)♡ >"<
  • اعتماد یه نفست بالاس! 😂🙏خداااا یه عقلی به این یه پولی به ما الهی امین

    پاسخ:
    اعتماد یه نفس؟؟؟؟
    نمیشه دو نفس باشه؟؟؟

    خوبی؟؟؟
  • ☕. Kawaii
  • ببین داش من..

    ترجیه میدهم به میل خویش دیوانه باشم تا به میل دیگران عاقل..

    پاسخ:
    دیوانگی ما به کسی ربط ندارد...
  • ☕. Kawaii
  • با این حرف دیگ فق باید از خدا شفات رو بخوام😔

    پاسخ:
    من خود شفا میدهم بیا تا شفایت دهم....
  • ☕. Kawaii
  • من خودم پدر درک و مفهومم داش..اگ نمیدونی بدون☕

    پاسخ:
    میدونم داری ذرت پرت میکنی....
    ولی خواهشا جک نگو...
    ما از خنده شب جیش میکنیمااااا
  • ☕. Kawaii
  • مثالت حس انگیزشی رو پروند چرا¿😂

    پاسخ:
    خاک تو مخت.....

    بعد پنج ثانیه منو از دست میدی
    زودباش فکراتو بکن

    ابن مثالو زدم درک کنی ۵ ثانیه چقدر با ارزشه....
    اما از اونجایی ک پستای من مفهومی انگیزشیه شما نمیدرکی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">