✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

If human beings had strong desire to fly, the wouldn't satisfy with crawling

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • 9 Farvardin 02، 04:42 - Hossein Ahmadi
    🤪🤪
Monday, 21 Tir 1400، 01:19 AM

پاریس کوچولو......

خوشحالم ک دوباره حیات به تو بازگشت و تو شادابی.....

 

خوشحالم ک مردمت همه ب امید رودت زنده اند.....

 

 

 

با تشکر از همه کشاورزان ک این مدت خیلی زحمت کشیدند....

تا جایی پیش رفت ک میخواستن درب اداره آب رو جوش بدن.....

دمشون گرم ک شهرمون رو زیبا کردن....

نظرات  (۵۱)

  • ☕. Kawaii
  • خب کامنت هات رو به پنجاه رسوندم جایزم چیه؟

    پاسخ:
    ی بوس خوشگل
    چطوره؟؟


    البت من نگفتم کامنتارو به ۵۰ برسونیا خودت رسوندی اما با این حال بهترین جایزه جهانو دادمت
  • ☕. Kawaii
  • هعی..من از یه کامنتتم میتونم بفهمم پر رو ایی داش

    پاسخ:
    جوووون ب تو ک میفهمی
  • ☕. Kawaii
  • تو اصلا هم مظلوم نیستی..

    پاسخ:
    منکه مظلوم دشت کربلام....
    چجوری ب من میگی پر رو؟؟؟
  • ☕. Kawaii
  • بچه پر رو:/

    پاسخ:
    من به این مظلومی پر روام؟؟؟
  • ☕. Kawaii
  • اقای خلبااااان 

    پاسخ:
    بله ای بانوی خوش چهره و مهربان؟
  • ☕. Kawaii
  • هوی هوی کوجایییییی

    پاسخ:
    من اینجام
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • سلامتی ^^

    پاسخ:
    راسی گفتی چند سالته؟؟؟
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • ^^

     

    نظر لطفتته ^^

     

    ممنون شما هم خوب باشین

    پاسخ:
    چخبر؟؟؟
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • رفته بودم به کمک زن داییم خونه ها رو جمع و جور کنم -_________-

    الان رسیدم خونه 

     

    خداروشکر خوبی 

     

    منم بدک نیستم 

    پاسخ:
    خیلی هم عالی...

    احسنت بر تو شیر دختر

    همیشه خوب باش
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • اره ^^

     

    خستگی و ... داره منو میکشه 0-0 

     

    خوبین شما

    پاسخ:
    چرا براچی؟؟؟؟


    ممنون منم خوبم
    تو خبی؟
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • ببخشید برقامون رفت -__________-

    پاسخ:
    باز خوبه شب بود و برقتون رفت
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • -____________-

     

    0-0

    پاسخ:
    برو بخواب
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • چیو 

    پاسخ:
    همینکه یکی توی دلده....
    ک عاشقشی
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • ^^

     

    هییییییییییییی بیخیال هیچکی 

    پاسخ:
    پس دیدی درست گفتم....
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • مر30^^

     

     

    اگه بشه فقط هاش سرد میشه و از برف و یخ هم خبری نیست 0-0 

    پاسخ:
    صحیح

    حالا کیه تو دلته؟؟؟
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • -__________-  ممنون 0-0

     

    میشه نیازی به دعا و ارزو کردن نیست محیطش همینجوریه گرمه 

    پاسخ:
    ایشالا یخ بندان بشه 
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  •  خداروشکر^^

     

    نه اینجا گرمه -___________-

     

    پاسخ:
    ایشالا گرمتر بشه
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • همین پیچ پیچیتو -_________-

     

    ولش خوبی 

    پاسخ:
    اری خوبم...

    هوا چقد خوبه
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • -___- 

    باشه خب بازش کن -_____- 

    پاسخ:
    چیو؟؟؟
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • 0-0 

    -______________- 

    چی /./.

    پاسخ:
    پیچ پیچی
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • 0-0 چی میگذره -___________-

    پاسخ:
    اینکه یه نفره تازه پیدا شده خیلی دوسش داری.....
    دوس داری پیشت باشه باهاش بحرفی....
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • هیچکدوم از اینکارارو نکرده -_______- خخخخخخخ

     

    افرین @-@ 

    پاسخ:
    باشه باشه
    منکه علم غیب دارم 
    دارم میبینم تو دلت چی میگذره.......

  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • من از اینکار متنفرم دست تو دماغ کردن -_________- ایشششششششششششش 

     

    باشه قهر نکن =___=

     

    پاسخ:
    دستد الان تو دهنته در بیار....
    الان دست شویی بودی هنوز پیپی هات زیر ناخنته دسدا دهنت نکن...

    باشه قهر نمیکنم

  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • یعنی فکر میکنید من از اون جور دخترام -________-

    پاسخ:
    از اون دخترای خوشگل ک مثل هاپی میمونن.....

    ولی خب شبیه خودت بود سگه من اصن علم غیب دارم
    دارم میبینم دستد تو دماغته
    بینی ک در آوردی رو به تخت نمال برو بمال ب دست مال
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • ف

    قهر کردی 0-0

     

    بیا دیگه باشه دیگه کامنتاتو سان نمیکنم -_______-

    پاسخ:
    اره من قهر بیدم....

    سان نکن سور کن
    ایح ایح
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • تو که ندیدی منو برا چی میگی

    پاسخ:
    خب دیگ شما دخترا یجوری خودتون رو ب نمایش میزارید
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • 0-0

    پاسخ:
    این ینی چه؟؟؟
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • اون جایی که عنوانش رو نوشتم بلاخره گذاشتم

    پاسخ:
    اوکی
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • -_______- ای خدا 

    برو تو وبم یه سگی رو گذاشتم 0-0

    پاسخ:
    نبود ک
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • -________-

     

    باشه نمیکنم -____-

     

    عجب  باشه 0-0 

     

    سگ ی که پست گذاشتم رو دیدی خخخخخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    خط آخرتو ترجمه کن؟؟؟
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • بفرست منم باهات قهرم به خاطرخری که گفتی 

    ح خووو من نمیدونستم اینجوری میشه -_(

     

    -___________-

    پاسخ:
    عه عه ناز کرد
    قهر نکن باشه؟؟؟؟
    خره اصفهانیا کسیا ک باهاش صمیمی میشن میگن خره
    اوکی؟؟؟
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • اسمته بی ادب 0-0 

     

    اره برام باز نمیشه -______-

    پاسخ:
    منم هی ایموجی میفرسم
    🤤🤤🤤🤪🤪🤪🤪🤪
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • مربع برام نفرست 0-0 

     

    پاسخ:
    خره استیکره حتما با کامپیوتری اینجوری میشه برات
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • -__________-

     

    به به شاعری تو برم من  @.@

     

    آفرین  $.$

    پاسخ:
    🤤🤤🤤🤤🤤🤤😉😉😉😉😉😉😘😘😘😘
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • تعجب برا حرفات 0-0

    پاسخ:
    کردی تعجب ز من....
    من نیز کردم تعجب....
    گفتم ک این کیست؟؟
    گفتند فهیمه است این....
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • 0-0 

    پاسخ:
    این ینی چه؟؟؟؟؟؟
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • 0-0 

     

    یه نفس عمیقی بکش نری از دست -_____-

     

    باشه باشه جوش نزن حرص نخور 0-0 ^^ 

    پاسخ:
    سر به تهد گذاشتم دیدم چ چیزیست 
    وقتی ک مینگارم میاید از تهد چ بویی...
    یک دف بویی آمد....
    گشتم ز زندگی سیر
    گفتم ک گوه خوردم...
    سر به تهد گذاشتم....
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • خخخخخخخخخخ باشه بزار 

    پاسخ:
    دس به سرم نزارا.....
    وگرنه دس به تهد میزارم....
    عه چیز شد
    چپ و چوس شد
    سر به تهد میزارم...
    عه بازم گو زدم

    بلاخره سر به یجایید میزارم دیگ
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • سربه سرم نزار 0-0 

    پاسخ:
    سر به سرت نمیزارم سر به دسد میزارم
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • 0-0

     

    -__________--

     

    چیییییییی0-0

    پاسخ:
    ممد عاشقده
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • 0-0 خداتوبه 

     

    -________-

     

    0-0 هیچکدوم -_______-

     

    خخخخخخخخ

    پاسخ:
    ممد میخوادت
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • دیگه حرف از شوهر نزنیا 0-0

    پاسخ:
    من تورا شوهرت میدم....

    خودمم سیقتون رو میخونم

    ممد خوبه؟؟؟
    یا غضنفر؟؟؟
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • ^^

     

    ^^

     

    0-0 

    -_____________-

    پاسخ:
    ^^"":؛؟،:٪&
  • ☕. Kawaii
  • واو نایس..👍🏻

    پاسخ:
    پس از خواب زمستانی بیدار شد....
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • 0-0 نه خدا نکنه یعنی از قصد انجام نمیده تا من بدم تا یاد بگیرم و ... و خودش میره خونه بی بی و فقط کارا به گردن منه 

     

    خداروشکر خوبی ^^

     

    منم خوبم 

    پاسخ:
    خدارا شکر
    احسنت
    دیگه باید شوهرت داد🤪🤪
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • ^^

     

    دیگه مامانم نمیتونه من انجامش میدم ^^

     

     

    چطوری خوبی 

    پاسخ:
    عه مامانت بیماره؟؟؟؟


    اری خوبم
    تو خبی؟
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • سلام 

     

    نههههمن الان تازه از کارای خونه تموم شدم 

    پاسخ:
    احسنت احسنت
    خانم خانه داری

  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • ^^

    پاسخ:
    تو ۲۴ ساعت بیداری؟؟؟؟

    سلام دوست عزیزم
    می‌تونم ازت یه خواهش بکنم؟
    امکانش هست این لطف رو در حقم بکنی؟ 
    می‌خوام اگه می‌شه منو با عنوان زیر توی وبت لینک کنی:

     

    خرید فالوور ارزان

    https://followshe.ir/buy-follower/

    ممنون و سپاس‌گزارم ازت 

  • هم میهن
  •  

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    هم میهن ارجمند! درود فراوان!

     با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

    "وب بر شاخسار سخن "

    هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

     

    آدرس ها:

     

    http://payam-ghanoun.ir/

    http://payam-chanoun.blogfa.com/

     

    [گل]

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    پاسخ:
    🤔🤔🤔🤔🤔
  • میو میوی کیوت/ من ژیگر طلای ننه عقابم بمولا (ج ح wu
  • واوووو اره 

     

    تو هنوز بیداری 0-0 

    پاسخ:
    😉😉😉😉
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">