✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

If human beings had strong desire to fly, the wouldn't satisfy with crawling

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • 9 Farvardin 02، 04:42 - Hossein Ahmadi
    🤪🤪
Wednesday, 29 Bahman 1399، 03:15 PM

❤My love❤

Hello friends

❤امروز میخوام ازعشق ۸ سالگیم که هنوووز عاشقشم براتون صحبت کنم

(عشق به پرواز)❤

 

 

واقعا یه خلبان باید عاشق پرواز باشه چون پرواز عشق میخواد....

تو میتونی با پرواز در بیشترین ارتفاع از چشم همه کسایی که دشمنت هستن و پشت سرت حرف میزنن دیده نشی و همچنین اون آدما از اون بالا اینقدر کوچیک میشن که حتی به چشم هم نمیان چه برسه بخوان وارد ذهن بشن و ذهن آدم رو بهم بریزند

 

همیشه قرار نیست توی این دنیا ما عاشق یه شخص یا یه انسان باشیم بلکه میتونیم عاشق هدفمون بشیم و اون رو به عالی ترین نقطه برسونیم

خیلی از ما دل به زمین بستیم...

آخه چیه این زمین؟؟؟؟

مگه چی داره؟؟؟

ول کنید بابا این عشق های دروغین رو که هرکدوم برای رفع نیازشون عاشقت میشن..

عشق کلمه ایه که باید رو یه چیز با ارزش گذاشت چون این کلمه خودش ارزش خیلی زیادی داره و من توی این دنیا چیزی به جز پرواز رو ندیدم که لایق این کلمه باشه....

(عشق به پرواز) 

البته اشتباه نشه ها عاشق خونواده بودن و اینام هست اما عاشق هدف بودن خیلی فرق داره.....‌

 

خلبانی واقعا عشق میخواد چون یکی از شغل هاییه که واقعا ذهن رو خیلی درگیر میکنه چون یه خلبان باید در هزارم ثانیه تصمیم بگیره و در هزارم ثانیه محاسباتش رو انجام بده.....

یه خلبان فقط یه خلبان نیست

بلکه یه هواشناس عالییه و همچنین یه استاد توی زمینه نرم افزار ها و.... و همچنین یه استاد خوب در زمینه انگلیسی و همچنین یه استاد تمام در محاسبات ریاضی که یه خلبان باید در هزارم ثانیه محاسبش رو انجام بده و همزمان گزارش کنه و همزان با این دو کار تصمیم بگیره تا بتونه هواپیما رو نجات بده.....

شاید شما به راحتی داخل هواپیما نشسته باشید اما خلبان هرلحظه استرس این رو داره که نکنه فلان اتفاق رخ بده که باعث سقوط هواپیما بشه.....

یه خلبان سالم ترین فرد هست چون نه مشکل قلبی داره نه دندان خرابی داره نه چشم ضعیف داره و نه بخیه یا..... در بدنش نیست چون اگر باشه اون شخص نمیتونه خلبان بشه......

یه خلبان از لحاظ هیکل خوش فرم ترین هیکل و استایل رو داره همچنین مقاوم ترین بدن در برابر فشار جی که در کابین خلبان خیلی زیاد تره و حتی این فشار در ارتفاع کم باعث بیهوشی خلبان میشه

 (البته خلبان های جنگنده که برای مانور در ارتفاع صفر پرواز میکنند بیشتر هستش)

 

اینا بخش کوچکی از چیزهایی بود در مورد یک خلبان و همچنین چیزایی در مورد پرواز....

همه ما دوست داریم پرواز رو به هر قیمتی برای یکبار تجربش کنیم ولی بعضی ها از همون بچگی تو فکر این هستند که هر روز این حس و عشق را تجربه کنند.....

پرواز تجربه ی خیلی خوبیه حتما تجربش کنید....

 

امیدوارم خوشتون اومده باشه

  • Ăířmæñ

Love to fly

نظرات  (۱۷)

  • A‌‌‌‌iko 𝚂𝚊𝚗𝚊
  • هواپیمااااااااا^^

    میخوای خلبان شی؟:)

    پاسخ:
    یس 
    عاشق پروازم....
  • Bad girl🖤💫⛓ Don't ship bts member🔪
  • جرررررر😂، تو خیلی جالبی ، کلا عشقت هواپیماست

    وبتم هواپیماست

    پاسخ:
    بله دقیقا😜
  • yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
  • خو دیگه داری بلف میزنی 

    من 172تا173

    پاسخ:
    بخدا ۱۸۴ بودم پارسال تو مدرسه قدمو گرفت معلم ورزشمون...

    بعدم قیافم مهمه ک تو نداری
  • yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
  • چقد خود شیفته آقای خوش هیکل قد خودت چنده؟

    خو منم میگم 

    پاسخ:
    من ۱۸۵

    تو؟؟؟
  • yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
  • وا یه جوری میگی قیافه میخواد انگا چی آره خوشگلم دلت بسوزه😂😂😂
    ولی قدم خیلی مهمه توی مدل شد
    پاسخ:
    بله بله قد باید بلند باشه و هیکل بدنسازی....
    مث خودم

    منکه ندیدمت ک ببین خوشگلی یا ن
  • yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
  • خواهش
    نمد منم یه عالمه آرزو دارم مث مدل شدن اما خانواده من نمیزارن ☺😑😑
    پاسخ:
    شما بیا جلسات مشاوره بنده شرکت کن تا ب راه راست هدایت شوی و پیشرفت کنی انشاالله


    بعدم مدلی قیافه میخواد خوشگلی؟؟؟
  • yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
  • نه بی شوخی به خاطر اونmy loveفکر کردم امیدوارم بهش برسی 

    پاسخ:
    ممنون
  • Princess of darkness
  • ناح عوض نکردم فقط مدتی کامنتامو بسته بودم چن روز پیش اشنا شدیم 

    پاسخ:
    اها اوکی
  • Princess of darkness
  • شاید 

     

    اره اشنا شدیم من پانته آم 

    پاسخ:
    پانته آ
    چقدر آشنایی
    پروفدا عوض کردی؟؟؟
    قبلا چی بود پروفت؟
  • Princess of darkness
  • نمیدونم فقط حس کردم یجورایی 

    پاسخ:
    حست اشتباهه

    آشنا شدیم؟؟؟
  • Princess of darkness
  • میگم حالت خوبه؟حس میکنم یکم گرفته ای 

    پاسخ:
    اره من خوبم

    براچی گرفته؟؟؟
  • Princess of darkness
  • واوووو پرواز کردن حس جالبیه من به ارتفاع خیلی علاقه دارم

    پاسخ:
    اری ...

    پرواز عشقه....
  • ÆßßÊ mőhàmmáđį
  • سلام

    پاسخ:
    چ باحال خودمم میتونم کامنت بدم....
  • yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
  • واییی فکر کردم کراش داری روی یکی 😂😂😂💔💔💔💔💔خوب یه سوال رشته تو چیه؟برام جای کنجکاوی داشت آخه الان دیگه 17 سالته انتخاب رشته ام کردی و الان دبیرستانی 

    پاسخ:
    برا اینکه نوشتم مای لاو؟؟؟؟
    حالا اینقدر حساس نباش....
    شما بیا کلاس های مشاوره تا باهات صحبت کنم....

    ریاضی میخونم

    ایشالا اون بالا باهم..... ❤️❤️❤️

    پاسخ:
    دیوووووونه😍❤

    از بزرگ ترین موفقیت هاتون این میتونه باشه که هدفتونو انتخاب کردید دراین زمینه بهتون غبطه میخورم:) و کسیم که توی چند راهی گیر کرده و از بچگی تکلیفش با آینده مشخص نبوده همیشه تو حال زندگی کرده و راجب آیندش مطمعن نیست

    و اینکه پرواز قشنگه البته من خودم آبو خیلی دوست دارم ولی پرواز کردن خیلی رویاییه

    حالا جدا از اینا جنگنده یا مسافر بری؟😁

    پاسخ:
    جنگنده هیجانی داره که مسافربری نداره مثل سرعتش یا.......
    و مسافربری پرستیژ کاری و حقوق خیلی بالاتر داره
    حقوق یه خلبان مسافربری به دلاره اما یه خلبان جنگنده که جونش
     رو میزاره حقوقش با یه کارگر ساده برابره چیزی حدود ۴ الی ۵ میلیون
    اما من دنبال پرستیژ و پول نیستم و دنبال هیجان و عشق و خدمت و دفاع از کشورم هستم
    و مطمئنم وقتی توی کارم موفق ترین باشم اون موقع شهرت و پول و... از سراسر دنیا برای من میاد و روزی میشه که تمام جهان از من دعوت خواهند کرد برای اینکه فقط  از من بپرسند که چیشد که به اینجا رسیدی؟
    ((آرزوی من با جنگنده بر آورده خواهد شد))

    🙏👌

    پاسخ:
    ❤❤❤❤
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">