✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

If human beings had strong desire to fly, the wouldn't satisfy with crawling

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • 9 Farvardin 02، 04:42 - Hossein Ahmadi
    🤪🤪
Monday, 5 Mehr 1400، 12:20 AM

یکم درد ودل

امشب دیدم ۲۲۲ روزه توی بیانم.....

 

واقعا خیلی چیزا توی بیان یاد گرفتم...

دم حسین گرم که یادم داد وب بزنم و بیام توی بیان و اولین حامی من بود...

 

با خیلیا دوست شدم و آشنا شدم و اونا شدن جزئی از زندگیم...

بخوام اسم بیارم خیلی میشن....

ولی خیلیاشون فریب خوردن و رفتن.....

کاشکی زود قضاوت نمیکردن....

 

 

 

خلاصه حوصلم پوکید بیاید بحرفیم...

  • Ăířmæñ

نظرات  (۱۸)

  • Llê ßåÐ gïrl😈⛓
  • :|

    پاسخ:
    وا
  • Llê ßåÐ gïrl😈⛓
  • از دست تووووووو :/

    پاسخ:
    براچی؟
  • Llê ßåÐ gïrl😈⛓
  • بابا کلی گفتم توام

    پاسخ:
    الکی؟
  • Llê ßåÐ gïrl😈⛓
  • اخی عسیسمممم... :)

    پاسخ:
    از کی من عسیس تو شدم؟
  • 𝗖𝗔𝗟𝗟 𝗠𝗘 𝗚𝗢𝗗
  • عیزم پروف ک همونه

    پاسخ:
    دیگه ببخشید
  • {kim 🌟🌠yora}
  • تاحالا تو بیان کیارو به این کلاس دعوت کردی؟اونا نتیجه گرفتنمیخوام پرس و جو کنم😏😌

    پاسخ:
    والا خیلیا شرکت کردن بدون اینکه دعوتشون کنم....
  • {kim 🌟🌠yora}
  • داش عباس حالا چطور بیام این کلاس مشاوره؟

    چرا آنقدر دلت میخواد بیام کلاس مشاورت

    پاسخ:
    چون کلاس های مشاوره بنده درسهای زیادی بهت میده و تو جز رستگاران خواهی شد


    کلاس های مجازی در واتساپ برگزار میشه
  • 𝗖𝗔𝗟𝗟 𝗠𝗘 𝗚𝗢𝗗
  • نستوه ب ولله:|

    پاسخ:
    خو هی اسمتو عوض میکنی من جیگ میشم
  • {kim 🌟🌠yora}
  •  چگونه بنویسی؟منطور

    پاسخ:
    باید بیای کلاس مشاوره بنده تا بفهمی...
  • 𝗖𝗔𝗟𝗟 𝗠𝗘 𝗚𝗢𝗗
  • بهه مبارکه

    پاسخ:
    ممنووون
    آشنا شدیم؟
  • {kim 🌟🌠yora}
  • واو تبریک میگم امیدوارم به زودی به یک سال برسی که تو بیانی 

    حالا چه چیزایی از بیان یاد گرفتی؟

    پاسخ:
    ممنون


    یادگرفتم چگونه بنویسم🤣🤣
  • Hossein Ahmadi
  • 🥳🥳🥳💥🌹🌹🌹۲۲۲

    پاسخ:
    عشقی تو
  • 🌸🌸Soondi 🌸🌸
  • من سوندیم 

    پاسخ:
    منم عباسم
    بعدش؟
  • ناشناس
  • اهوم خوبم 

    پاسخ:
    مث آدم بحرف
    ناشناس نده
  • ناشناس
  • هعی چه خفر؟

    پاسخ:
    هچ خفر نیس
    تو خوبی؟
  • ناشناس
  • هیترم 

    پاسخ:
    هیتر؟
  • ناشناس
  • هومم بذار فک کنم😂

    پاسخ:
    برو تو اتاق فکر بعد فکر کن....
  • ناشناس
  • به نظرت با چه موضوعی تلافی کنم؟😂

    پاسخ:
    بیا برو دیوونه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">