✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

If human beings had strong desire to fly, the wouldn't satisfy with crawling

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • 9 Farvardin 02، 04:42 - Hossein Ahmadi
    🤪🤪
Wednesday, 23 Tir 1400، 10:12 PM

❤❤✈✈Fly✈✈❤❤

یکم از این خوشگلا آوردم براتون......

چقدر این دوتا عشقن....

 

 

  • Ăířmæñ

Love to fly

نظرات  (۳۰)

  • ناشناس
  • هیحححح😐

    من عاشق هواپیمای جنگندم و پرواز باهاش🤧

    پاسخ:
    چرا صدا ترمز در میاری؟؟؟

    خو احسنت ک عاشقی

    کیستی؟
  • flying without wings %%%%
  • باشه -_______-

  • flying without wings %%%%
  • خخخخخخخخخخ 

     

    ععه که اینطور 0-0

    پاسخ:
    بعله ....
    از دست دادی این افتخار بزرگ رو
  • flying without wings %%%%
  • اگه داد چی بعد کرونا میگیرم تو همون جت تو میمیرم -______-

    پاسخ:
    نترس عه

    اصن بوست نمیکنم
    افتخار بزرگی رو از دست دادی
  • flying without wings %%%%
  • خب ویروسه دیگه کرونا منتقلل میشه 0-0

    پاسخ:
    نخیرم بوسا من کرونا انتقال نمیده
  • flying without wings %%%%
  • -_________--

     

    کروناست 

    پاسخ:
    خو باشه چ ربطی ب بوس داره؟؟؟
  • flying without wings %%%%
  • اگه بد نباشه خلبانیت و احتیاط کنی نمیزنم -______-

    پاسخ:
    آفرین....
    پس کلی بوست میکنم
  • flying without wings %%%%
  • منو پرت میکنی برا چی =(((((((

    پاسخ:
    چون جیغ میزنی...
    اگ جیغ نزنی و دختر خوبی باشی بوست میکنم نازیت میکنم.....
  • flying without wings %%%%
  • اخیش پروفم عوض شد دیشب عوض کردم الان شد 0-0

     

    ولی جیغ میزنمااا -_____-

    پاسخ:
    طوری نیست جیغ زدی از همون بالا پرتد میکنم پایین ...

    بعدم تو بقل من باشی هیچ ترسی نداره...
  • flying without wings %%%%
  • میگم میترسم 0-0 

    پاسخ:
    به زور بقلت میکنم میندازمت تو هواپیما
  • flying without wings %%%%
  • نمیاام -_______-

    پاسخ:
    از خدات هم باشه سوار جت شخصی من بشی...
    ایییش
  • flying without wings %%%%
  • ولی من از پرواز میترسم -______-

    پاسخ:
    خودم سوار هواپیمات میکنم ترست بریزه....
  • flying without wings %%%%
  • ^^

     

    0-0 منکه بال ندارم که بیام -____-

    پاسخ:
    به موقعش بال هم در میاری...
  • flying without wings %%%%
  • ^^

     

    شاید 0-0 

    پاسخ:
    ممنووووون

    من منتظرم بیای بپزی
  • flying without wings %%%%
  • همون چلو تو 0-0 

     

    خوبه یا نهه 

    پاسخ:
    چلو خوفه میدوستم

    برام چلو میپزی؟؟
  • flying without wings %%%%
  • نمیدونم چی شد ؟؟؟0-0

    پاسخ:
    چی میشه بلاخره؟؟
  • flying without wings %%%%
  • برا چی شد 0-0

    پاسخ:
    آخرش چی شد؟؟
  • flying without wings %%%%
  • -________- 

     

    هیییییی شد 0-0

    پاسخ:
    چلو شد؟؟؟
  • flying without wings %%%%
  • چی شد 0-0

    پاسخ:
    آبشو کشیدن چلو شد
  • flying without wings %%%%
  • باشه 0-0 

    پاسخ:
    او مای گاد
  • flying without wings %%%%
  • مثلا چی دان کنم بهتره منکه فعلا دارم عروس مرده رو نگاه میکنم کامل نه تا نصفشو نگا کردم 

     

     

    خخخ راضی به زحمتت نیستم ^^

    پاسخ:
    باب اسفنجی یا موش و گربه.......
  • Divine Girl
  • حس پرواز، نمایششون، ارتفاع

    پاسخ:
    اره خیلی......
    پرواز خیلی خوبه....
  • flying without wings %%%%
  • لب تابم هیچی نداره -_____-

     

     

    عروسک ندارم 0-0

    پاسخ:
    خو دان کن ببین

    خودم برات میخرم


  • flying without wings %%%%
  • باب اسفنجی خخخخخخخ 

     

    نهه من اصلا تلویزیون نمیبینم که فیلم ببینم این رو هم از چند سال پیش دیده بودم 

     

    خخخخخ کارتون باشه 

    پاسخ:
    خو با لپ تابد ببین حتما ک تلوزیون نمیخواد.....


    برو برو عروسکات تنهان
  • flying without wings %%%%
  • خخخخخخ 

     

    چشم نمیکنم ^^

    پاسخ:
    مثلا باب اسفنجی نگا کن یا پلنگ صورتی...

    فیلم برا سن تو زیاده میفهمی ک؟؟؟
    آفرین دختر خوب

    باید با عروسکات بازی کنی
  • Divine Girl
  • چه خوبه

    پاسخ:
    منظورت چیه از خوبی؟؟؟
  • flying without wings %%%%
  • 0-0 تو فیلما و ... خخخخخخخ 

     

    نمیدونم شاید اینجوری باشه ^^

    پاسخ:
    ن عزیزم فیلم زیاد نگا نکن
  • flying without wings %%%%
  • خخخ میدونم خب مسافربری ها هم بعضی موقع ها همینجوری میشن دیگه 

     

    میدانم 0-0 

    پ ن پ دختر و هواپیمای جنگی   اصلا با هم جور در نمیاد 0-0

    پاسخ:
    عزیزم چرت نگو مسافربری کی تا حالا اینجوری شده؟؟؟
  • flying without wings %%%%
  • کلیپه رو که نگاه کردم ذهلم ریخت اون هم موقعی که پایین و بالا میرفت 0-0 

     

    شاید ولی من ترسوئم شاید نشم 0-0

    پاسخ:
    آخه عزیز من هواپیما جنگنده ک مال بچه ها نیست....

    تو نهایتش اجازه داری سوار هواپیما مسافربری بشی
  • flying without wings %%%%
  • من عاشق پروازم ولی میترسم 0-0 خخخخخخخخ

    پاسخ:
    یبار ک پرواز کنی دیگ نمیترسی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">