✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

If human beings had strong desire to fly, the wouldn't satisfy with crawling

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • 9 Farvardin 02، 04:42 - Hossein Ahmadi
    🤪🤪

 

واقعا عشقه

 

 

هروقت میرم باشگاه کلیپاشو نگا میکنم هزار برابر انرژی میده

به قول یکی دوسمش دارم زیاد.....

 

  • Ăířmæñ

Dwayne johnson

نظرات  (۱۷)

  • yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
  • بی شوخی واقعا انرژی میده 😍😍😍😍😍من خیلی باهاش حال کردم 

    نکنه تو باشگاه این و میبینی جو برت می داره 😁😂😂😂😂البت شوخیه ها

    پاسخ:
    اره دیگ تو باشگاه ی تلوزیون بزرگ هست اینا را میزاره آدم وقتی میبینه اینارو اصن میره وزنه ۵۰۰ کیلویی بزنه ک از همه جاش میزنه بیرون....
    🤣🤣🤪🤪🤪
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • اره 7 تا قسمت یا فصل داره که هفتمیشو ندیدم 

     

    خبی نبینم که گریه کردی =((((((((

    پاسخ:
    اره


    خط آخرتو ترجمه بنمای؟؟
  • هویجک (ج ح )0-0 wu
  • سلام 

     

    فکر کنم اون اقاهه کچله بازیگر هم باشه 

    پاسخ:
    اری تو فیلم سریع و خشن
  • hadis:)♡ >"<
  • خب دیه من برم مواظب خودت باش 

    پاسخ:
    بسلامت خواهری
  • hadis:)♡ >"<
  • کیانا اها اوکی

    پاسخ:
    بلی
  • Hdys🥺♥️🦋 >"<
  • حصله نی خخ

    پاسخ:
    بابا چارتا خطه چقد گشاد هسی....
    کیانا زد برام
  • Hdys🥺♥️🦋 >"<
  • قالبتو خودت زدی؟

    پاسخ:
    آخرین پستمو ببین میفهمی
  • ☕. Kawaii
  • اووو..بش برسی 🛩🙂

    پاسخ:
    ایشالا ایشالا....
    🤩🤩🤩😘😘😘😘
  • Hdys🥺♥️🦋 >"<
  • بــاشــه ✨🌹

    پاسخ:
    🤩🤩🤩😘😘😘😘
  • ☕. Kawaii
  • میگم حالا چرا انقد هواپیما دوس داری؟😶

    پاسخ:
    اولین پستمو بخون...

    عاشق پروازم....
    عاشق خلبانی.....
  • Hdys🥺♥️🦋 >"<
  • خـداروشـکــر ✨

    مــنمـ خــبم..✨🌹

    پاسخ:
    همیشه همینجور باش 
  • ☕. Kawaii
  • اصن حال میکنم میام تو وب به مولا😂

    پاسخ:
    دس کار خودته خو.....
  • Hdys🥺♥️🦋 >"<
  • چـه خـبر خوبیـ؟✨

    پاسخ:
    عااالی مثل همیشه
    ت چطوری؟؟؟
  • Hdys🥺♥️🦋 >"<
  • خیلی قشنگ شده وبت:)♡

    پاسخ:
    مممنووووون
    چشاد قشنگ میبینه
  • Hdys🥺♥️🦋 >"<
  • ..

    پاسخ:
    🙂🙂🙂
  • Hdys🥺♥️🦋 >"<
  • نچ نچ...

    پاسخ:
    اسبدا دم در ببند و بیا.....

    چطوری خوبی؟؟؟🥺
  • Barana 💜💙
  • واهیی**

    چه قد شوما با کلاسی حاج عاقا😂😈😂😂

    پاسخ:
    جووونز
    شوما وقتی نِظر میکونی ب ما ما دلمون یهو هورتی مثی اونوقت ک میخوایم اه کنیم میریزه....
    میخی کامنت بدی سوزشا کم کون حج خانوم....
    ما یهو هرتی ازمون میریزه ک

    اهم ببخشید ی لحظه بیتربیت شدم...
    شمام حتما وقت بگیرید و یک جلسه مشاوره حضوری بیایید تا من شمارو آدم کنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">