✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

✈✈ Ĺ❤VĚ wįťh fļìģhţ✈✈

✈ÆÎŔ ßĻÕĞ✈

If human beings had strong desire to fly, the wouldn't satisfy with crawling

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • 9 Farvardin 02، 04:42 - Hossein Ahmadi
    🤪🤪
Monday, 31 Khordad 1400، 03:49 PM

Mathematics field

یچی بگم در مورد رشته ریاضی....

خیلی ها میگن آقا رشته سختیه ریاضی سخته فلانه بیساره...

ولی من الان ۹ ساله عاشق ریاضی هستم و با عشق میخونمش 

کلاس هفتم ک بودم معلمی داشتم ک اسمش علیرضا بنی سعید بود و  معلمی درجه یک و عاااالی بود وقتی فهمید من عاشق پرواز و خلبانی ام یبار صدا کرد منو و گفتش هدفی انتخاب کردی ک خیلی باید تلاش کنی و یکی از اساسی ترین درسهات ریاضیه توی خلبانی....

بهش گفتم من دوسش ندارم و....

اما دمش گرم ریاضی خوندن رو بهم یاد داد و منو عاشق ریاضی کرد...

بم کتاب میداد میگفت باید جلوتر از بقیه بخونی و بیای سر کلاس و اونجا بود ک من از ریاضی که حالم ازش بهم میخورد بعد اون روز عاشقش شدم و تا الان ک دارم برای کنکورم می خونم تنها درسی ک باهاش عشق میکنم ریاضیه و فیزیک 

 

اینکه بعضی ها نظرات چرت میدن چون ظاهر ریاضی رو دیدن و منم یکی از اونها بودم....

کلاس هفتم عاشق ریاضی شدم ولی مثل بقیه میگفتم چ درسیه و... به درد زندگی من نمیخوره و.....

ولی کلاس نهم معلمی داشتیم ک رئیس خانه ریاضیات بود و اسمش مرتضی رضوی بود معلمی ک همه حاضر بودن برا کلاس اضافه هاش ساعتی ۵۰۰ هزارتومن بدن

وقتی درس میداد کاربرد ریاضی  رو توی جهان هستی میگفت برامون

مثلا عدد پی ک همه ما به عنوان ۳.۱۴ میشناسیمش واقعا پرکاربرد ترین عدده....

توی شماره تلفن ها توی شماره پلاک ماشین و حتی توی بدن انسان و هزاران جای دیگه....

کلاس نهم بود ک فهمیدم خدا فقط توی نماز و حج و.... نیست فهمیدم با ریاضی خوندن میشه خدا رو فهمید میشه حسش کرد و میشه فهمید چققققددددر آفرینشش دقیق بوده میشه فهمید ک ریاضی چقدر توی زندگی ما هست و نمیفهمیم.....

توی ساختمان سازی و هزاران چیز دیگه

و اون سال معلممون مارا برد خانه ریاضیات اصفهان برای بازدید و جالب بود راننده اتوبوس ک فقط ی دیپلم ساده داشت اومد توی خانه ریاضیات و داشت با وسایل سرگرمی ک اصل های ریاضی رو ثابت میکردن بازی میکرد و میگفت چقدر ریاضی جالبه....

همیشه به تفکر چرت بقیه نگاه نکنید....

سعی کنید برای رسیدن به عشق و هدفتون بجنگید و اگر توی راهتون از چیزی تنفر دارید کاری کنید ک تنفر تبدیل به عشق بشه وقتی عاشقش شدید دیگه زمان معنی نداره و هر روز حالتون بهتره و از درس خوندن لذت می برید.....

سعی کنید تنفراتتون رو تبدیل به علایق کنید تا پیشرف کنید.....

  • Ăířmæñ

❤❤Math❤❤

نظرات  (۲۳)

  • Barana 💜💙
  • خب دیگه کپه مرگتو بزار..بدوووو😂

    پاسخ:
    چشم گوگولی
  • Barana 💜💙
  • بیتربیت تویی:/القاب خودتو ب من نسبت نده پشمک:/

    پاسخ:
    همین باعث جذابیتمه ک
  • Barana 💜💙
  • حالا قضیه اینک ب همه نظردارما فردا میام برات تعریف میکنم ک چرا😂

    پاسخ:
    بله بله حتما
  • Barana 💜💙
  • وقتشه بری گمشی😑

    پاسخ:
    بیتربیت...
  • Barana 💜💙
  • من دیگه خوابم میاد

    پاسخ:
    شبت خوش خواهری ایییش ایشی
  • Barana 💜💙
  • الهی بیمیری من راحت شم😑

    الهی بری زیر ۱۸ چرخ من بخندم😑

    پاسخ:
    چراااا؟؟؟
  • Barana 💜💙
  • هوی هوووی

    نگووو ایشش

    اییش مال منه😂

    پاسخ:
    چشم ایش ایشی
  • Barana 💜💙
  • من خودم ب همه نظر دارم عامو...این خره ک سهله😂

    پاسخ:
    عه عه کم کم داری میری سمت خونه خالی....


    چقدر هوا خوبه نه؟؟؟
  • Barana 💜💙
  • واییی عاقا...

    ی چیزی تو بازی بلژیک ایتالیا بود..

    اسم  ی بازیکنا براتیه...

    بعد تو لحجه ما اسم برات رو موقع صدا زدن میگن براااااتیییی😂😂😂

    تا ی ساعت داشتم میخندیدم😂😂😂

    پاسخ:
    ممنون ک بسات خنده و شادی مارا فراهم کردی بانو..


    ولی من چون تو اون موقعیت نبودم خندم نگرفت ببخشید
  • Barana 💜💙
  • ن عاخه من عاشقی خره ام نیمیتونم ولش کونم😂

    پاسخ:
    خره بهت نظر داره
    🤣🤣🤣🤣
  • Barana 💜💙
  • یکی تو گونایی..

    یکیم این خواری سلیطه من..

    دوتادونا باید ببرم از قله کوه صفه پررررت کووونم پایین😂😂

    پاسخ:
    عزیزم یکم خوشگلتر صحبت کن چقدر بیکلاسید شما..

    اییییش
  • Barana 💜💙
  • واااییی خره..

    من وقتی میگم کُ

    ننه بابام میخوام بزنن منو😂

    میگن چرا میگیی کُ😂😂😂

    منم عمدا هیییی میگم کُ کُ کُ

    پاسخ:
    فقط بپا چیز دیگه ادامه کُ نزاری ک خراب میشه کار🤣🤣🤣


    این خره پدرش در اومد بخدا ولش کن خره
  • Barana 💜💙
  • الان دلم میخواد کیبوردمو ی جوری بزنم تو سرت ک هم کلت منفجر شه هم کیبوردم از وسط دوتا شه😂😂😂

    پاسخ:
    چرا؟؟؟
    من گونام🥺🥺🥺
  • Barana 💜💙
  • عجب بیشعوووریههه ها😂

    اخههه خرررره...من تنقلات دارای مواد افزودنی نمیخورم ک..فقط ارگانیک😂😂😂

    پاسخ:
    خره تیتاب ندیدی همچین ک دیدی مث همون یاروعه عرعر کنان میای میخوری....🤣🤣🤣
  • Barana 💜💙
  • میگه اسلوموشنس؟😂😂😂

    پاسخ:
    آخریش تو تایپ کردنت هم س آخر کلمه هارو باید بگیا🤣🤣🤣

    اره اسلوموشنس آبجی
    همینس کُ هس
  • Barana 💜💙
  • حیف تیتاپ ک بدم ب تو..والا😂

    پاسخ:
    هعه
    بابام کارخونه تیتاب داره
    بگم برات بیار مث اون بنده ک بهش تیتاب میدن کیف کنی؟؟؟
  • Barana 💜💙
  • هووووووو

    کو تا اووووون موووقععععع

    میترسم از زیر مجازات فرار کنی اخه😂

    پاسخ:
    نترس
    تو تا بیای طناب دارو گره بزنی ۱۱ مرداد رسیده
  • Barana 💜💙
  • عاقا کادو در کار نیست..فقططط دار😂😂😂

    پاسخ:
    حداقل قبلش یه تیتاب بهم بده برا کادو بعد دارم بزن
  • Barana 💜💙
  • عهههه...تولدت کیههههه؟؟؟؟

    پاسخ:
    ۱۱ مرداد...
  • Barana 💜💙
  • یا اگه خیلی دلت میخواد تو محلول جوهر نمک و وایتکس میخوابونمت😈

    انتخاب با خودته😝

    پاسخ:
    هرچی تو بگی خواهری 
    فقط کادو تولدما بده بعد
  • Barana 💜💙
  • زر نززززن😑میام دارت میزنما😕😆

    پاسخ:
    خوبه ک ب دست تو دار زده بسم...
    فقط تولدم نزدیکه ها....
    🥺🥺🥺
  • Barana 💜💙
  • شللله ززززرد هوووو هوووووو

    شللله زررررد هووو هووووو

    😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝

    پاسخ:
    بازم شله زرد خاصیت داره ....
    شرت علی دایی چی؟؟؟
  • Barana 💜💙
  • خیلی خیلی خیلی خوشحالم ک ی ادمی هستی که اون چیزی ک واقعا عاشقشی و براش افریده شدی رو دوست داری و این ب شدت قابل احترام و تحسینه😍✌

    پاسخ:
    نظر لطفته خواهری
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">